Servicemanager

Fulltime | Nederland, Bunnik

Kom jij ons team van gepassioneerde, leergierige cloud consultants & engineers versterken?

Solliciteer nu
DSC_0788web

Wat ga je doen?

De Servicemanager van CloudNation heeft een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden. De Servicemanager is onderdeel van het Service Delivery Management team en levert samen met het Project Management Office en de Delivery Manager de cruciale bouwstenen om klanten van CloudNation in het after-sales proces te ontzorgen. De Servicemanager werkt nauw samen met het Managed Cloud team, geeft feedback en ondersteunt hen bij het on-boarden van nieuw klanten.

Het waarborgen van klanttevredenheid, het efficiënt leveren van de Managed Cloud Servicesen het continu verbeteren van de servicekwaliteit staan centraal in de dagelijkse werkzaamheden van de Servicemanager.

Het is belangrijk op te merken dat deze taken en verantwoordelijkheden kunnen variëren afhankelijk van de specifieke klantrelatie (direct vs indirect), behoeften en structuur van de Service Delivery Management organisatie. Jullie werken als een team.

De kern van de rol zit in het zorgen van een optimale dienstverlening rond de afgesloten overeenkomsten met klanten.

Arjen Vriens, Co-founder CloudNation - quote
“CloudNation zorgt ervoor dat organisaties die digitaal willen innoveren met de public cloud, een acceleratie in hun transformatie ondergaan.”

Arjen VriensCo-founder, CloudNation

Jouw verantwoordelijkheden

Service Delivery op Managed Cloud services contracten: Zorg dragen voor de effectieve levering van Managed Cloud services aan klanten van CloudNation, waarbij de prestaties en waarborging van de overeengekomen Service Level Agreement (SLA's) centraal staat.

Klantrelatiebeheer: Fungeren als het centraal aanspreekpunt tussen de operatie van de klant en het Managed Cloud team. Waarbij er met klanten, op vaste momenten per afgesproken periode, contact is en er geluisterd wordt naar de actuele behoeften van de klant. Dit zorgt ervoor dat dat de geleverde diensten de behoefte voortdurend op elkaar zijn afgestemd.

Service Improvement: Identificeren van mogelijkheden voor verbetering van Managed dienstverlening en de daaraan gekoppelde processen. Dit is een continue proces.

Coördinatie: Functioneel coördineren van de diensten. Waarbij toezien op het plannen van taken en verantwoordelijkheden op basis van een met de klant afgestemde backlog centraal staat.

Communicatie: Effectieve communicatie met het Managed Cloud services team is cruciaal. Als onderdeel van deze rol sta je dagelijks in contact met klanten en andere belanghebbenden.

Budgetbeheer: Beheren van het budget voor de serviceactiviteiten waarvoor een vast aantal uren is ingepland/overeengekomen en in geval van meerwerk zorgen voor effectieve afhandeling met delivery management.

Probleembeheer: Coördineren van de aanpak van escalaties. Zorg dragen voor een snelle en effectieve oplossing van escalaties en het minimaliseren van impact op de bedrijfsvoering van de klant.

Change Management: Beheren van veranderingen in de dienstverlening waardoor wijzigingen op een gecontroleerde en geplande manier worden geïmplementeerd. Indien de verandering niet past in de overeenkomst dient er een aanpassing aan deze overeenkomst te worden doorgevoerd.

Risicobeheer: Identificeren en beheren van risico's die de levering van de dienstverlening van CloudNation kunnen beïnvloeden.

Rapportage en Analyse: Opstellen van rapporten over de prestaties van dienstverlening van CloudNation en het voorbereiden van analyses voor klanten, de Customer Succes manager en de manager van het Service Delivery Management team.

Compliance: Naleven van relevante wet- en regelgeving en ervoor zorgen dat de dienstverlening van CloudNation aan de vereiste normen voldoen.

 

Jouw skills en ervaring

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol
  • Communicatief vaardig in het Engels en het Nederlands, zowel mondeling als in geschrift.
  • In staat sterke relaties te bouwen, zowel intern als extern
  • Een sterk verantwoordelijkheidsgevoel voor klanttevredenheid
  • Een proactieve mindset richting onze klanten
  • Basiskennis van de Cloud, of welwillend hier kennis van op te doen

 

Perks van CloudNation

Bij hard werken hoort een passende beloning. Dat snappen we bij CloudNation goed. Daarom krijg je bij ons een 'rebel package' met de volgende perks:

Je krijgt van ons..
The usual

Een salaris dat past bij je verantwoordelijkheden, skills en ervaring plus laptop en telefoon van de zaak.

Grow 2 rebel
Persoonlijke ontwikkeling

Je gaat deel uitmaken van een persoonlijk ontwikkeltraject dat we Grow 2 Rebel noemen. Geroemd en gewaardeerd door al(!) onze citizens.

28 vakantiedagen
Work hard, play harder

Je krijgt van ons 26 vakantiedagen, omdat we vrije tijd voor dingen waar je écht blij van wordt ook belangrijk vinden.

Hybride werken
Werken waar je wilt

Bij ons kun je werken waar je wilt. Of dat nu thuis, op kantoor of in het buitenland is, in goed overleg valt er altijd een mouw aan te passen.

Kantoordagen
TGIF

Op vrijdag komen we samen op kantoor om te sparren, helpen en inspireren. Daarbij hoort natuurlijk ook een gezamenlijke lunch, vrijdagmiddagborrel en potje tafelvoetbal.

Extra's
Wat nog meer?

Maandelijkse borrels op kantoor, bedrijfsuitjes naar de sneeuw of Berlijn, office doggo's om mee te spelen en vrij in te vullen, company funded, teambuilding activiteiten.

Het sollicitatieproces

We snappen dat je graag weet waar je aan toe bent. Daarom lichten we hieronder ons sollicitatieproces toe. Geheel zonder poespas.

Stap 1: Solliciteren
Jij stuurt ons je sollicitatie via de mail of onderstaand contactformulier. Vergeet daarbij niet je CV en motivatie voor waarom jij denkt dat we een match zijn. 
Stap 3: Online assessment

Om te bepalen of we goed bij elkaar passen is een online assessment onderdeel van het sollicitatieproces. Zo krijgen we goed inzicht in jouw drijfveren en kunnen we zien of CloudNation dit kan bieden.

Stap 5: Ready to rebel
Zodra jij je krabbel hebt gezet, ben je onderdeel van de CloudNation citizens en ben je ready to rebel! Je zult hartelijk ontvangen worden door je nieuwe collega's en zeer binnenkort starten aan je persoonlijke ontwikkeltraject: Grow 2 Rebel.
Stap 2: Eerste gesprek
We plannen graag een eerste kennismakingsgesprek met je in! Ter voorbereiding laten we je een skillmatrix invullen, zodat we van tevoren een klein beetje inzicht hebben in je vaardigheden, kennis en persoonlijkheid.
Stap 4: Contract

Vanzelfsprekend is de volgende stap de contractonderhandeling. Want werken moet leuk zijn, maar ook een eerlijke beloning opleveren. Natuurlijk sturen we je een passend voorstel.

Stap 1: Solliciteren
Jij stuurt ons je sollicitatie via de mail of onderstaand contactformulier. Vergeet daarbij niet je CV en motivatie voor waarom jij denkt dat we een match zijn. 
Stap 2: Eerste gesprek
We plannen graag een eerste kennismakingsgesprek met je in! Ter voorbereiding laten we je een skillmatrix invullen, zodat we van tevoren een klein beetje inzicht hebben in je vaardigheden, kennis en persoonlijkheid.
Stap 3: Online assessment

Om te bepalen of we goed bij elkaar passen is een online assessment onderdeel van het sollicitatieproces. Zo krijgen we goed inzicht in jouw drijfveren en kunnen we zien of CloudNation dit kan bieden.

Stap 4: Contract

Vanzelfsprekend is de volgende stap de contractonderhandeling. Want werken moet leuk zijn, maar ook een eerlijke beloning opleveren. Natuurlijk sturen we je een passend voorstel.

Stap 5: Ready to rebel
Zodra jij je krabbel hebt gezet, ben je onderdeel van de CloudNation citizens en ben je ready to rebel! Je zult hartelijk ontvangen worden door je nieuwe collega's en zeer binnenkort starten aan je persoonlijke ontwikkeltraject: Grow 2 Rebel.

Leer van je toekomstige collega's

Wij laten liever vertellen hoe leuk we zijn door de mensen die dat dagelijks ervaren. 

cloudnation-sem

"Bij CloudNation kan ik mijn nieuwsgierigheid helemaal loslaten op mijn werk."

"Ik vind in mijn werk voldoende uitdaging en word ervoor beloond om mijn nieuwsgierigheid achterna te gaan. CloudNation weet mijn kwaliteiten steeds goed te benutten, maar ik krijg ook de ruimte om nieuwe dingen te leren. De combinatie van techniek en het mensenwerk boeit mij. Ik kan hier echt helemaal mezelf zijn en het voelt voor mij alsof de scheiding tussen werk en privé vervaagt bij CloudNation. Maar wel op de juiste manier, haha."

- Sem van Velden, cloud engineer


Solliciteer nu

Deel worden van de rebels? Leuk! Solliciteer eenvoudig via onderstaand formulier óf mail je CV + motivatie naar kamal.omarouali@cloudnation.nl. Dan spreken wij jou binnenkort.

DSC_0884web

Staat jouw vacature er niet bij?

Niet gevonden wat je zocht, maar denk je wel dat wij een match zijn? Dan horen we alsnog heel graag van je. 

Contact Kamal
+31643615302
kamal.omarouali@cloudnation.nl